събота, 11 март 2017 г.

Моят вълшебен резултат с шампоана и балсама с гъба "Линчжи" на компания TianDe


Моят вълшебен резултат с шампоана и балсама
с екстракт от гъба "Линчжи" на компания TianDe



                                             





Вследствие на стрес и напрежение в мен от загубата на моята майка преди две години се появи проблем с косата ми. Тя започна да пада повече от нормалното. Посъветваха ме да си избера и да пробвам някакъв шампоан.Аз си избрах - Шампоан за подсилване на корените на косата с екстракт от линчжи и Стягащ балсам за корените на косата с екстракт от линчжи.
Още след първото измиване аз усетих промяна в косата ми тя започна по малко да пада. След трето ,четвърто измиване косата ми спря да пада. Не можех да повярвам. Останах много очарована от този невероятен резултат.
Бях опитвала с други шампоани но такъв резултат нямах.
Продуктите на компания TianDe сами говорят за себе си !
" Линчжи" означава "билка на безсмъртните"
. Стимулира синтеза на колаген в стъблото на косъма:
. Укрепва корените :
. Възстановява косата след боядисване и студено къдрене.

Няма коментари:

Публикуване на коментар